Zmieniamy się dla Ciebie! Z okazji startu naszej nowej strony - rabat na dobry nowy początek: -10% na hasło "NOWOSC"!

Dietific zamówisz do ponad 4000 tysięcy miejscowości w całej Polsce!

Sprawdź czy dostarczamy do Ciebie!

Darmowa dostawa

W Dietific dostawa zamówionych diet jest darmowa

Dostawa „pod drzwi”

Dostawy realizujemy prosto pod Twoje drzwi. Pamiętaj, żeby przekazać kurierowi informacje jak ma zostawić Twoją dietę, żeby było to dla Ciebie możliwie wygodne!

Godziny dostaw

Diety dostarczamy w godzinach porannych do wybranej godziny (np. do 6:00, do 7:30). Nie ma Twojej godziny w formularzu? Poproś BOK o ustalenie takiej z kurierem!

Różne adresy dostaw

Możesz zamówić różne diety z dostawą do różnych miejsc. Możesz też zmieniać adres dostawy w trakcie trwania zamówienia.

Masz pytania?

Poniżej znajdziesz odpowiedź
na najczęściej zadawane pytania.

Gdzie mogę zamówić swoją dietę?

Aktualny obszar naszych dostaw znajduje się tutaj

Jeśli nie możesz odnaleźć swojego adresu w strefie dostaw, a widzisz, że dostarczamy w niedalekiej odległości od Twojego miejsca zamieszkania - skontaktuj się z naszym BOK, postaramy się pomóc.

Czy możecie moją dietę pozostawić we wskazanym przeze mnie miejscu? Mam ciekawskiego psa i nie chciałbym żeby zajął się moimi posiłkami przede mną.

Oczywiście! W takim wypadku w notatkach przy uzupełnianiu adresu dostawy lub kontaktując się z naszym BOK przekaż dokładne szczegóły co do bezpiecznego miejsca pozostawienia zestawu. :)

 

Czy mogę przekazać osobie dostarczającej dietę klucz do wejścia na osiedle?

Jak najbardziej jest taka możliwość. Aby przekazać klucz skontaktuj się z naszym BOK celem ustalenia szczegółów przekazania klucza.

Nie mogę zmienić już adresu dostawy w panelu klienta, zorientowałem się za późno żeby go zmienić - co mogę zrobić, aby przekierować swoje zamówienie pod inny adres?

W panelu klienta wszelkie zmiany można wprowadzić do godziny 17:30 na dwa dni przed planowaną dostawą, jednak zmiana samego adresu jest jeszcze możliwa do godziny 11:00 w dniu poprzedzającym dostawę zamówienia. W tym celu skontaktuj się z naszym BOK, telefonicznie, lub za pomocą adresu e-mail.

Co jeśli wyjeżdżam, a mam wykupioną już dietę?

Możesz zawiesić swoją dietę na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 17:30 za pomocą panelu klienta lub Biura Obsługi Klienta poprzez przeniesienie jej na inny dzień lub anulowanie - wtedy automatycznie środki zostaną zwrócone w postaci punktów do Twojej skarbonki, aby złożyć zamówienie w innym, dogodnym momencie.

Kiedy zostaną odebrane odemnie opakowania przeznaczone do recyklingu?

Aby zmniejszyć ślad węglowy opakowania zwyczajowo odbieramy raz w tygodniu, zawsze podczas piątkowej dostawy. Jeśli jednak w tym dniu nie korzystasz z naszego cateringu, prosimy aby pozostawić opakowania zwrotne w innym dniu i poinformować nasze Biuro Obsługi Klienta, które przekaże tą informację właściwemu kurierowi.

Pamiętaj, że ze względów higienicznych opakowania są od nas odbierane tylko w specjalnie przeznaczonych do tego opakowaniach, które możesz dodać do swojej diety.

Czy mogę złożyć zamówienie na dietę tylko na jeden dzień?

Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz złożyć zamówienie od 1 do 35 dni. To Ty decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy również w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.

Sprawdź tutaj jak złożyć swoje zamówienie. 

Nie lubię jeść śniadań - czy mogę zrezygnować z tego posiłku?

U nas możesz jeść #takjakchcesz! Nie narzucamy niczego, to Ty tu rządzisz. 

O tym jak wykluczyć dowolny posiłek z diety dowiesz się z tego nagrania - pamiętaj, że wykluczenie jednego z posiłków obniży wartość energetyczną całego zestawu, co zostało zaprezentowane na filmiku. Aby utrzymać pożądaną kaloryczność przy wykluczeniu któregokolwiek z posiłków - wybierz wyższą kaloryczność bazową swojej diety.

Chcę złożyć zamówienie na mniejszą liczbę posiłków niż 5. Czy po odjęciu posiłku z formularza zamówień, zmniejszy się również wartość energetyczna zestawu?

Po odjęciu wybranego posiłku zmniejszy się wartość energetyczna całego zestawu posiłków. Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniej kaloryczności - skontaktuj się z naszymi dietetykami z Biura Obsługi Klienta - chętnie pomożemy!

Chcę przetestować catering dietetyczny Dietific - czy posiadacie zniżkę na zamówienie testowe?

Jeśli chcesz przetestować nasze posiłki możesz złożyć zamówienie testowe, na maksymalnie 3 dni z 15% rabatem. 

W tym celu podczas składania zamówienia zaznacz opcję "zamówienie testowe" i przekonaj się, że warto! :)

Nie mogę znaleźć możliwości wyboru ekologicznych opakowań - jak być EKO z Dietific?

Korzystamy ze specjalnych opakowań do recyklingu w systemie zwrotnym. Możesz dodać do swojego zamówienia worek do zwrotu opakowań, a my zadbamy, żeby pracowały w obiegu zamkniętym! Stosowane opakowania są zdrowe dla środowiska i w 100% bezpieczne dla Ciebie!

Jak mogę wybrać menu? Co się stanie gdy nie wybiorę menu na dany dzień?

Wyboru menu można dokonać po zalogowaniu do Twojego panelu klienta a następnie po przejściu do zakładki “moje zamówienia” i wybraniu z kalendarza dnia, który chcesz zmodyfikować. Wybór menu jest dostępny na około tydzień przed planowaną datą dostawy.

Jeśli nie dokonasz wyboru menu - nic się nie martw! Dostarczymy do Ciebie posiłki które są docelowymi posiłkami w danej diecie.

Oto krótka instrukcja jak wybrać swoje menu.

Do kiedy najpóźniej mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Wszystkich zmian można dokonać samodzielnie w panelu klienta max. na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 17:30 - po upływie wyznaczonej godziny nasz system automatycznie zamyka się, co uniemożliwia dokonanie późniejszych zmian. Rozumiemy jednak, że czasem zdarzają się niespodziewane sytuacje, dlatego możemy zmienić adres dostawy Twoich posiłków jeszcze dzień przed planowaną dostawą - w tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

 

 

Data dostawy Składanie zamówienia (do) Wybór posiłków (do) Zmiana adresu dostawy za pomocą panelu klienta / za pośrednictwem BOK (do)
Poniedziałek Sobota 17:30 Sobota 17:30 Sobota 17:30 / - 
Wtorek Niedziela 17:30 Niedziela 17:30 Niedziela 17:30 / Poniedziałek 12:00
Środa  Poniedziałek 17:30 Poniedziałek 17:30 Poniedziałek 17:30 / Wtorek 12:00
Czwartek Wtorek 17:30 Wtorek 17:30 Wtorek 17:30 / Środa 12:00
Piątek Środa 17:30 Środa 17:30 Środa 17:30 / Czwartek 12:00
Sobota  Czwartek 17:30 Czwartek 17:30 Czwartek 17:30 / Piątek 12:00
Niedziela Czwartek 17:30 Czwartek 17:30 Czwartek 17:30 / Piątek 12:00

Jak wybrać posiłki, kiedy mamy kilka diet na jednym koncie?

Aby wybrać posiłki dla kilku diet dostarczanych w tym samym czasie, należy przełączyć się pomiędzy poszczególnymi dietami w Twoim panelu klienta. W tym celu należy zalogować się do panelu klienta, przejść do zakładki “moje zamówienia” i po prawej stronie z listy rozwijanej wybrać dietę dla której chcesz wybrać posiłki. 

Oto krótka instrukcja, na początku której pokazaliśmy w którym miejscu możesz wybrać zamówienie, którym chcesz zarządzać. 

Czy mogę zmienić zdanie i wybrać inną dietę lub zmienić wartość energetyczną istniejącej diety po opłaceniu zamówienia?

Oczywiście że tak! Przede wszystkim, ma być #takjakchcesz!

Możesz zrobić to samodzielnie w panelu klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem zamowienia@dietific.pl lub telefonicznie pod numerem 797 400 929 w godzinach naszej pracy. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o wyższej wartości cenowej system będzie wymagał od Ciebie dopłaty. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej do Twojego konta zostanie automatycznie zwrócona ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z cennika.

Oto krótka instrukcja jak zmienić zakupioną dietę na inną samodzielnie. 

Czy mogę dokupić dodatkowy posiłek do swojego zamówienia?

Oczywiście! Do Twojego zamówienia w każdej chwili jego trwania możesz dokupić dodatkowy obiad, zupę czy smoothie. 

Aby dokupić dodatową porcję - w Twoim panelu klienta przejdź do sekcji moje zamówienia, wybierz dzień na który chcesz domówić posiłek i zejdź na sam dół strony (poniżej wyboru menu) żeby wybrać to, co lubisz!

Dla kogo jest dieta od Dietific?

Jeżeli dążysz do redukcji masy ciała, masz specjalne wymagania żywieniowe, ograniczasz mięso lub po prostu chcesz zdrowo się odżywiać, to nasze diety są stworzone specjalnie dla Ciebie.

W przypadku alergii lub chęci wykluczenia konkretnego składnika, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością pomożemy dostosować dietę do Twoich indywidualnych potrzeb!

Jaką kaloryczność wybrać?

To ile kilokalorii powinieneś spożywać zależy przede wszystkim od Twojej masy ciała, wzrostu, wieku, płci oraz aktywności fizycznej. Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać, skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej - więcej szczegółów poznasz tutaj.

 

Ile mogę schudnąć z cateringiem Dietific?

Tempo utraty masy ciała jest kwestią indywidualną, jednak najlepsze rezultaty w postaci stabilnego ubytku masy ciała, bez efektu-jojo daje zmniejszenie energetyczności diety o 300-500 kcal w stosunku do całkowitego zapotrzebowania energetycznego. Aby dobrać odpowiednią dietę, skorzystaj z bezpłatnej porady naszych dietetyków.

Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość poszczególnych makroskładników?

Przy każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność, zawartość makroskładników, alergeny oraz specjalne hashtagi oznaczające dla kogo przeznaczony jest dany posiłek, takie jak #wegetariańskie. Takie informacje dostępne są w panelu klienta.

Czy mogę płacić za dietę punktami ze skarbonki i jak tego dokonać?

Oczywiście, że tak! Punkty ze swojej skarbonki możesz wykorzystać na obniżenie ceny zamówienia na dietę lub na zakup dodatków, takich jak torba termiczna, shoothie czy dodatkowy obiad. 

Jak zdobyć dodatkowe punkty do swojej skarbonki?

W naszym cateringu dodatkowe punkty otrzymasz za:

  • wyrażenie zgód marketingowych w panelu klienta,

  • opłacenie zamówienia,

  • złożenie i opłacenie 2 lub więcej zamówień pod ten sam adres,

  • ocenę dań w panelu klienta,

  • polecenie naszej diety swojemu znajomemu z wykorzystaniem kodu polecającego w panelu klienta.

 

Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce dotyczącej programu lojalnościowego.

Czy punkty mają termin ważności?

Punkty w panelu klienta są bezterminowe i możesz je wykorzystać w dogodnym momencie. :) 

A może potrzebujesz niestandardowych rozwiązań w zakresie dostawy Twojej diety lub masz dodatkowe pytania? Jeśli tak, śmiało skontaktuj się z nami!

Zadzwoń

Poniedziałek - piątek: 6:00 - 18:00,
Sobota: 10:00 - 18:00

Zapytaj

przez messenger

Masz apetyt na promocje?
Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do newslettera i otrzymaj smakowity rabat: 50 zł* na swoje pierwsze zamówienie. Dodatkowo otrzymasz informacje o najnowszych promocjach oraz porcję merytorycznej wiedzy od dr Krystyny Pogoń i całego zespołu Dietific!

* Rabat nalicza się dla zamówień za min. 300 zł. Zapisując się na newsletter akceptujesz regulamin

Obsługa klienta - infolinia dla klientów cateringu
Godziny obsługi
Numer konta
Podmiot odpowiedzialny
Projekt i realizacja