Dietific zamówisz do ponad 4000 tysięcy miejscowości w całej Polsce!
Sprawdź czy dostarczamy do Ciebie!
Darmowa dostawa
W Dietific dostawa zamówionych diet jest darmowa
Dostawa „pod drzwi”
Dostawy realizujemy prosto pod Twoje drzwi. Pamiętaj, żeby przekazać kurierowi informacje jak ma zostawić Twoją dietę, żeby było to dla Ciebie możliwie wygodne!
Godziny dostaw
Diety dostarczamy w godzinach porannych do wybranej godziny (np. do 6:00, do 7:30). Nie ma Twojej godziny w formularzu? Poproś BOK o ustalenie takiej z kurierem!
Różne adresy dostaw
Możesz zamówić różne diety z dostawą do różnych miejsc. Możesz też zmieniać adres dostawy w trakcie trwania zamówienia.
Masz pytania?
Poniżej znajdziesz odpowiedź
na najczęściej zadawane pytania.
Aktualny obszar naszych dostaw znajduje się tutaj.
Jeśli nie możesz odnaleźć swojego adresu w strefie dostaw - skontaktuj się z naszym BOK, postaramy się pomóc.
Oczywiście! W takim wypadku w notatkach przy uzupełnianiu adresu dostawy lub kontaktując się z naszym BOK przekaż dokładne szczegóły co do bezpiecznego miejsca pozostawienia zestawu. :)
Jak najbardziej jest taka możliwość. Aby przekazać klucz skontaktuj się z naszym BOK celem ustalenia szczegółów przekazania klucza.
W panelu klienta możesz zmienić adres dostawy do godziny 17:30 na dwa dni przed planowaną dostawą, lub skontaktuj się z naszym BOK - telefonicznie, lub za pomocą adresu e-mail.
Z pomocą Biura Obsługi Klienta zmienisz adres dostawy dzień przed planowaną dostawą, do godziny 12:30.
Możesz zawiesić swoją dietę na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 9:00 za pomocą panelu klienta lub Biura Obsługi Klienta poprzez przeniesienie jej na inny dzień lub anulowanie - wtedy automatycznie środki zostaną zwrócone w postaci punktów do Twojej skarbonki, aby złożyć zamówienie w innym, dogodnym momencie.
Aby zmniejszyć ślad węglowy opakowania zwyczajowo odbieramy raz w tygodniu, zawsze podczas piątkowej dostawy. Jeśli jednak w tym dniu nie korzystasz z naszego cateringu, prosimy aby pozostawić opakowania zwrotne w innym dniu i poinformować nasze Biuro Obsługi Klienta, które przekaże tą informację właściwemu kurierowi.
Pamiętaj, że ze względów higienicznych opakowania są od nas odbierane tylko w specjalnie przeznaczonych do tego opakowaniach, które możesz dodać do swojej diety.
Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz złożyć zamówienie od 1 do 35 dni. To Ty decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy również w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.
Sprawdź tutaj jak złożyć swoje zamówienie.
U nas możesz jeść #takjakchcesz! Nie narzucamy niczego, to Ty tu rządzisz.
O tym jak wykluczyć dowolny posiłek z diety dowiesz się z tego nagrania - pamiętaj, że wykluczenie jednego z posiłków obniży wartość energetyczną całego zestawu, co zostało zaprezentowane na filmiku. Aby utrzymać pożądaną kaloryczność przy wykluczeniu któregokolwiek z posiłków - wybierz wyższą kaloryczność bazową swojej diety.
Po odjęciu wybranego posiłku zmniejszy się wartość energetyczna całego zestawu posiłków. Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniej kaloryczności - skontaktuj się z naszymi dietetykami z Biura Obsługi Klienta - chętnie pomożemy!
Jeśli chcesz przetestować nasze posiłki możesz złożyć zamówienie testowe, na maksymalnie 3 dni z 15% rabatem.
W tym celu podczas składania zamówienia zaznacz opcję "zamówienie testowe" i przekonaj się, że warto! :)
Korzystamy ze specjalnych opakowań do recyklingu w systemie zwrotnym. Możesz dodać do swojego zamówienia worek do zwrotu opakowań, a my zadbamy, żeby pracowały w obiegu zamkniętym! Stosowane opakowania są zdrowe dla środowiska i w 100% bezpieczne dla Ciebie!
Wyboru menu można dokonać po zalogowaniu do Twojego panelu klienta a następnie po przejściu do zakładki “moje zamówienia” i wybraniu z kalendarza dnia, który chcesz zmodyfikować. Wybór menu jest dostępny na około tydzień przed planowaną datą dostawy.
Jeśli nie dokonasz wyboru menu - nic się nie martw! Dostarczymy do Ciebie posiłki które są docelowymi posiłkami w danej diecie.
Oto krótka instrukcja jak wybrać swoje menu.
Wszystkich zmian można dokonać samodzielnie w panelu klienta max. na dwa dni przed planowaną dostawą, do godziny 9:00 możesz wybrać swoje menu oraz zawiesić dostawę, natomias do godziny 17:30 możesz zmienić adres - po upływie wyznaczonej godziny nasz system automatycznie zamyka się, co uniemożliwia dokonanie późniejszych zmian. Rozumiemy jednak, że czasem zdarzają się niespodziewane sytuacje, dlatego możemy zmienić adres dostawy Twoich posiłków jeszcze dzień przed planowaną dostawą - w tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Data dostawy | Składanie zamówienia (do) | Wybór posiłków (do) | Zmiana adresu dostawy za pomocą panelu klienta / za pośrednictwem BOK (do) |
Poniedziałek | Sobota 9:00 | Sobota 9:00 | Sobota 17:30 / - |
Wtorek | Niedziela 9:00 | Niedziela 9:00 | Niedziela 17:30 / Poniedziałek 12:00 |
Środa | Poniedziałek 9:00 | Poniedziałek 9:00 | Poniedziałek 17:30 / Wtorek 12:00 |
Czwartek | Wtorek 9:00 | Wtorek 9:00 | Wtorek 17:30 / Środa 12:00 |
Piątek | Środa 9:00 | Środa 9:00 | Środa 17:30 / Czwartek 12:00 |
Sobota | Czwartek 9:00 | Czwartek 9:00 | Czwartek 17:30 / Piątek 12:00 |
Niedziela | Czwartek 9:00 | Czwartek 9:00 | Czwartek 17:30 / Piątek 12:00 |
Aby wybrać posiłki dla kilku diet dostarczanych w tym samym czasie, należy przełączyć się pomiędzy poszczególnymi dietami w Twoim panelu klienta. W tym celu należy zalogować się do panelu klienta, przejść do zakładki “moje zamówienia” i po prawej stronie z listy rozwijanej wybrać dietę dla której chcesz wybrać posiłki.
Oto krótka instrukcja, na początku której pokazaliśmy w którym miejscu możesz wybrać zamówienie, którym chcesz zarządzać.
Oczywiście że tak! Przede wszystkim, ma być #takjakchcesz!
Możesz zrobić to samodzielnie w panelu klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem zamowienia@dietific.pl lub telefonicznie pod numerem 797 400 929 w godzinach naszej pracy. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o wyższej wartości cenowej system będzie wymagał od Ciebie dopłaty. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej do Twojego konta zostanie automatycznie zwrócona ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z cennika.
Oto krótka instrukcja jak zmienić zakupioną dietę na inną samodzielnie.
Oczywiście! Do Twojego zamówienia w każdej chwili jego trwania możesz dokupić dodatkowy obiad, zupę czy smoothie.
Aby dokupić dodatową porcję - w Twoim panelu klienta przejdź do sekcji moje zamówienia, wybierz dzień na który chcesz domówić posiłek i zejdź na sam dół strony (poniżej wyboru menu) żeby wybrać to, co lubisz!
Jeżeli dążysz do redukcji masy ciała, masz specjalne wymagania żywieniowe, ograniczasz mięso lub po prostu chcesz zdrowo się odżywiać, to nasze diety są stworzone specjalnie dla Ciebie.
W przypadku alergii lub chęci wykluczenia konkretnego składnika, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością pomożemy dostosować dietę do Twoich indywidualnych potrzeb!
To ile kilokalorii powinieneś spożywać zależy przede wszystkim od Twojej masy ciała, wzrostu, wieku, płci oraz aktywności fizycznej. Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać, skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej - więcej szczegółów poznasz tutaj.
Tempo utraty masy ciała jest kwestią indywidualną, jednak najlepsze rezultaty w postaci stabilnego ubytku masy ciała, bez efektu-jojo daje zmniejszenie energetyczności diety o 300-500 kcal w stosunku do całkowitego zapotrzebowania energetycznego. Aby dobrać odpowiednią dietę, skorzystaj z bezpłatnej porady naszych dietetyków.
Przy każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność, zawartość makroskładników, alergeny oraz specjalne hashtagi oznaczające dla kogo przeznaczony jest dany posiłek, takie jak #wegetariańskie. Takie informacje dostępne są w panelu klienta.
Oczywiście, że tak! Punkty ze swojej skarbonki możesz wykorzystać na obniżenie ceny zamówienia na dietę lub na zakup dodatków, takich jak torba termiczna, shoothie czy dodatkowy obiad.
W naszym cateringu dodatkowe punkty otrzymasz za:
-
wyrażenie zgód marketingowych w panelu klienta,
-
opłacenie zamówienia,
- ocenę dań w panelu klienta,
-
polecenie naszej diety swojemu znajomemu z wykorzystaniem kodu polecającego w panelu klienta.
Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce dotyczącej programu lojalnościowego.
Punkty w panelu klienta są bezterminowe i możesz je wykorzystać w dogodnym momencie. :)
A może potrzebujesz niestandardowych rozwiązań w zakresie dostawy Twojej diety lub masz dodatkowe pytania? Jeśli tak, śmiało skontaktuj się z nami!
Zadzwoń
Poniedziałek - piątek: 6:00 - 18:00,
Sobota: 10:00 - 18:00
Napisz
Zapytaj
przez messenger
Masz apetyt na promocje?
Zapisz się do naszego newslettera!
Zapisz się do newslettera i otrzymaj smakowity rabat: 50 zł* na swoje pierwsze zamówienie. Dodatkowo otrzymasz informacje o najnowszych promocjach oraz porcję merytorycznej wiedzy od dr Krystyny Pogoń i całego zespołu Dietific!
Oferta Świąteczna już dostępna!
Skorzystaj z naszej oferty dań świątecznych
- ciesz się smakiem i tradycyjną recepturą w zdrowej odsłonie!