Tylko do dziś złożysz zamówienie z rabatem 15% z kodem: ach!wiosna (dla zamówień powyżej 500 zł)

Polityka prywatności

I. WPROWADZENIE

Dziękujemy za wybranie usług cateringu dietetycznego Dietific!

W Dietific chcemy zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z naszych usług. Dlatego też jednym z naszych najważniejszych priorytetów zawsze będzie Twoja prywatność i bezpieczeństwo danych osobowych. Chcemy więc w sposób przejrzysty wyjaśnić, jak gromadzimy, przechowujemy, udostępniamy oraz wykorzystujemy Twoje dane osobowe, a także określić sposoby kontrolowania i określania preferencji, jakie masz do dyspozycji, udostępniając swoje dane osobowe naszej firmie.

Taki jest cel niniejszej Polityki Prywatności („Polityka”), która zawiera szczegółowe informacje na ten temat.

II. INFORMACJE NA TEMAT POLITYKI

W niniejszej Polityce zostały określone najważniejsze informacje dotyczące sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych przez catering Dietific (www.dietific.pl) prowadzony przez DTFC Eat Good sp. z o.o. sp. kom., ul. Huculska 4a/21, 30-413 Kraków, NIP: 6762581369 oraz nr KRS: 0000844600. Niniejsza Polityka ma zastosowanie do wszystkich usług powiązanych z serwisem www.dietific.pl

Warunki regulujące zbieranie danych osobowych są określone w Regulaminie www.dietific.pl będącym podstawą prawną ich wykorzystania.

Możemy okresowo opracowywać nowe lub oferować dodatkowe usługi. Jeśli wprowadzenie nowych lub dodatkowych usług spowoduje zmianę sposobu, w jaki gromadzimy lub przetwarzamy Twoje dane osobowe, przekażemy Ci dodatkowe informacje, warunki lub zasady. O ile nie określono inaczej, wprowadzane nowe lub dodatkowe usługi będą podlegać postanowieniom niniejszej Polityki.

Celem niniejszej Polityki jest zagwarantowanie, że rozumiesz, jakie dane osobowe pobieramy za Twoją zgodą oraz powody, dla których gromadzimy i wykorzystujemy te dane oraz komu je udostępniamy; wyjaśnienie, w jaki sposób wykorzystujemy dane osobowe, które nam podajesz, abyś miał pełne poczucie bezpieczeństwa podczas korzystania z usług naszego serwisu, wyjaśnienie Twoich praw i preferencji w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych osobowych oraz sposobu, w jaki chronimy Twoją prywatność.

Mamy nadzieję, że pomoże Ci to zrozumieć nasze zobowiązania dotyczące prywatności.

Informacje o tym, w jaki sposób skontaktować się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości są dostępne w poniższej sekcji „Dane kontaktowe”. Ewentualnie, jeśli nie zgadzasz się z treścią niniejszej Polityki, pamiętaj, że samodzielnie decydujesz, czy chcesz korzystać z naszego serwisu.

III. TWOJE PRAWA I PREFERENCJE: KONTROLA I MOŻLIWOŚĆ WYBORU

Ochronę Twojej prywatności w Unii Unii Europejskiej gwarantuje ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych lub „RODO”, które przyznaje osobom fizycznym pewne prawa w odniesieniu do ich danych osobowych. W Dietific przestrzegamy postanowień wynikających z tego rozporządzenia. W związku z obowiązują u nas mechanizmy kontroli przejrzystości i dostępu do danych:

  • prawo dostępu — prawo do bycia informowanym oraz żądania dostępu do przetwarzanych przez nas danych osobowych;
  • prawo do sprostowania — prawo do żądania poprawienia lub zaktualizowania danych osobowych, jeśli są one niedokładne lub niepełne;
  • prawo do usunięcia — prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia — prawo do żądania zaprzestania przez nas tymczasowo lub na stałe przetwarzania wszystkich lub części danych osobowych;
  • prawo do sprzeciwu — prawo do sprzeciwu, w dowolnym momencie, wobec przetwarzania przez nas danych osobowych z przyczyn odnoszących się do konkretnych sytuacji lub celów marketingowych;
  • prawo do przenoszenia danych — prawo do zażądania kopii elektronicznej danych osobowych lub przekazania ich w celu wykorzystania przez strony trzecie.

Pamiętaj, że istnieją przepisy nadrzędne nad RODO (np. Ustawa o Rachunkowości), które mogą ograniczać Twoje prawa jeżeli korzystasz z usług realizowanych fizycznie i dokonujesz transakcji płatniczych.

IV. SPOSÓB, W JAKI GROMADZIMY DANE OSOBOWE

Gromadzimy dane osobowe przy następujący sposób:

  • Kiedy składasz zamówienie na nasze usługi — kiedy składasz zamówienie na nasze usługi gromadzone są konkretne dane osobowe pozwalające na realizację zamówienia takie jak imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, kod pocztowy, numer telefonu, numer konta bankowego,
  • Kiedy trwa realizacja zamówienia - jakie wybierasz posiłki i jakie masz preferencje żywieniowe
  • Kiedy zapisujesz się do naszego newslettera i wyrażasz zgodę na kontakt do celów marketingowych – kiedy zapisujesz się do naszego newslettera gromadzimy i przetwarzamy dane umożliwiające nam kontakt marketingowy z Tobą: adres e-mail i numer telefonu
  • Jeśli piszesz do nas wiadomość e-mail lub kontaktujesz się z nami za pomocą komunikatorów portali społecznościowych – w zależności od treści zapisujemy wówczas informacje o uwagach do zamówienia, reklamacjach, czy preferencjach oraz oczywiście jeśli podajesz – dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia.

V. DANE OSOBOWE, KTÓRE GROMADZIMY I PRZETWARZAMY DO CELÓW REALIZACJI USŁUG CATERINGOWYCH

W poniższej tabeli wyszczególniliśmy kategorie Twoich danych osobowych, jakie gromadzimy i wykorzystujemy. Podanie tych danych jest dobrowolne, przy czym ich podanie jest niezbędne do korzystania z usług cateringu dietetycznego Dietific. Tym samym zaakceptowanie Regulaminu świadczenia usług i złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie tych danych przez cały okres trwania zamówienia i świadczenia usług.

Dane osobowe Cel przetwarzania
Imię i nazwisko Realizacja zamówień, weryfikacja płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach
Adres e-mail Realizacja zamówień (w tym identyfikacja Twojego konta klienta), korespondencja e-mail, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu.
Numer telefonu Realizacja zamówień, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu, informowanie o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w pracy cateringu oraz do kontaktu w razie trudności z dostawą produktu.
Adres dostawy Dostawa produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę

 

Podstawą prawną do przetwarzania wymienionych wyżej danych osobowych jest realizacja warunków Umowy Sprzedaży usług cateringowych Dietific

VI. DANE OSOBOWE, KTÓRE GROMADZIMY I PRZETWARZAMY DO CELÓW MARKETINGOWYCH

Podczas składania zamówienia, a także przez cały okres trwania zamówienia i posiadania konta klienta w systemie informatycznym masz możliwość złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na kontakt w celach marketingowych. Takie oświadczenie możesz także złożyć zapisując się do naszego newslettera. 

Jeżeli składasz oświadczenie o zgodzie na kontakt w celach marketingowych będziemy mogli kontaktować się z Tobą za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonicznie, żeby przekazać Ci treści marketingowe, w tym informacje o promocjach, nowościach i akcjach tematycznych.

Oświadczenie możesz w dowolnym momencie wycofać - w systemie informatycznym, poprzez kontakt z przedstawicielami Dietific za pośrednictwem poczty e-mail, telefonicznie lub inną metodą kontaktu (np. poprzez komunikator w mediach społecznościowych). Jeśli wycofasz oświadczenie nie będziemy się z Tobą kontaktować w celach marketingowych. Ze względów technicznych okres od złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody na kontakt w celach marketingowych, a zaprzestaniem kontaktu może potrwać do 24 godzin (czas ten może być potrzebny na przekazanie informacji pomiędzy systemem informatycznym www.dietific.pl i narzędziami informatycznymi służącymi do wysyłania informacji marketingowych).

VII. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE

Jeżeli odwiedzasz nasze portale w mediach społecznościowych (np. Facebook, YouTube, Instagram) przetwarzamy Twoje dane osobowe. Jeżeli udostępnione w swoim profilu publicznie dane np. komentarze, polubienia czy inne treści możemy je przetwarzać w celu:

podjęcia działań marketingowych, analitycznych i statystycznych aby poprzez zamieszczane treści efektywnie prowadzić działania mające promować nasze lub naszych partnerów biznesowych usługi, wydarzenia lub inicjatywy
ustalenia, obrony i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji nawiązanej pomiędzy przetwarzającym dane i użytkownikiem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interes 
podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora ( art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),est art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby w pełni korzystać z funkcjonalności naszych profili w mediach społecznościowych.

VIII. PRZETWARZANIE I UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH PODMIOTOM ZEWNĘTRZNYM

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez firmy, z którymi współpracujemy w celu realizacji warunków umowy sprzedaży oraz działalności operacyjnej i marketingowej przedsiębiorstwa. Są to firmy dostarczające oprogramowanie, czy kurierskie lub księgowe. Firmy te jedynie przetwarzają dane osobowe, ale nie są ich administratorami, więc nie mogą nimi w dowolny sposób dysponować.

Twoje dane możemy udostępniać urzędom państwowym takim jak np. Urząd Skarbowy, czy inny podmiot, który będzie miał podstawę prawną do udostępnienia im Twoich danych osobowych.

IX. ZATRZYMYWANIE I USUWANIE DANYCH

Dane osobowe użytkownika przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne, aby realizować usługi , oraz w uzasadnionych i koniecznych celach biznesowych (m.in. zgodnie z art.74 ust. 1 i 2 Ustawy o Rachunkowości), takich jak utrzymanie statystyk, czy realnych danych biznesowych, zapotrzebowania klientów na rozwój oferty, czy funkcjonalności Serwisu Internetowego oraz wywiązywanie się ze zobowiązań prawnych i rozstrzyganie konfliktów.

Na Twój wniosek usuniemy lub zanonimizujemy Twoje dane osobowe, tak aby nie służyły one już do Twojej identyfikacji jeżeli jest to zgodne z wymogami przepisów nadrzędnych nad RODO.

X. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Naszym celem jest ochrona danych osobowych naszych użytkowników. Wdrażamy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Twoje dane osobowe.

XI. PLIKI COOKIES I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZWIĄZANE Z UŻYTKOWANIEM SERWISU INTERNETOWEGO

Pliki „cookies” to niewielkie pliki zapisywane na Twoim komputerze (lub innym urządzeniu, z którego korzystasz z naszej strony internetowej i Panelu Klienta), w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez Ciebie stronach. Co do zasady pliki „cookies” nie stanowią danych osobowych. Pliki cookie mogą zawierać ustawienia witryn lub być używane do śledzenia interakcji użytkowników z witryną. Korzystamy z plików „cookies” w celu m.in. dostosowania zawartości naszej strony do Twoich preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, utrzymania Twojej sesji (po zalogowaniu), dzięki czemu nie musisz na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła, a także wspierania i egzekwowania działań pozwalających zachować bezpieczeństwo. Pamiętaj, że możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies, w tym możesz zablokować ich umieszczanie lub usunąć już zapisane pliki cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

XII. NARZĘDZIA ANALITYCZNE I MARKETINGOWE

Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu dotyczącego analizy, optymalizacji i ekonomiczności serwisu www.dietific.pl stosujemy różne narzędzia własne i oferowane przez podmioty trzecie, z którymi współpracujemy, mające na celu analizę danych i wspieranie działań marketingowych. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat tych narzędzi, natomiast szczegółowe informacje o stosowanych narzędziach przez poszczególne podmioty trzecie znajdziesz w polityce prywatności danego podmiotu.

  • GOOGLE ANALYTICS - Google Analytics wykorzystuje dane związane z aktywnością na stronie internetowej i formularzu zamówienia w celu analizy sposobu korzystania z serwisu, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania serwisu. Dane przekazywane do google są w pełni zanominizowane i nie mogą być wykorzystane do identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.
  • GOOGLE TAG MANAGER - Google Tag Manager to narzędzie do zarządzania skryptami na stronie internetowej. Za jego pomocą można instalować na stronie internetowej różne typy skryptów. Dotyczy to m.in. skryptów związanych ze zgodami udzielonymi przez Użytkownika, skryptów śledzących zachowanie Użytkownika przez narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, czy śledzenia konwersji z systemów reklamowych takich jak Google Ads. W związku z wykorzystaniem narzędzia, Google zbiera zagregowane dane dotyczące uruchamiania tych skryptów, bez możliwości identyfikacji konkretnego Użytkownika. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/analytics/terms/tag-manager/.
  • GOOGLE ADS - Google Ads to narzędzie, które umożliwia mierzenie skuteczności kampanii reklamowych realizowanych przez Administratora, pozwalając na analitykę takich danych jak np. słowa kluczowe czy liczba unikalnych użytkowników. Platforma Google Ads pozwala też na wyświetlanie naszych reklam osobom, które w przeszłości odwiedziły nasz serwis. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie powyższej usługi dostępne są pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl.
  • HOTJAR - HotJar to narzędzie pozwalające  na prowadzenie analiz aktywności użytkowników serwisu np. poprzez ankiety czy badania satysfakcji oraz poprzez anonimowe gromadzenie informacji o kliknięciach na poszczególne miejsca na Platformie. Narzędzie nie pozwala na identyfikację użytkownika. Szczegółowe informacje na temat danych zbieranych za pośrednictwem HotJar oraz sposobu dezaktywacji monitorowania użytkownika dostępne są pod linkiem: https://www.hotjar.com/privacy.
  • PIKSELE FACEBOOKA - Piksele Facebooka to narzędzie umożliwiające mierzenie efektywności kampanii reklamowych realizowanych w portalu Facebook. Narzędzie pozwala na zaawansowaną analitykę danych w celu optymalizacji działań administratora w tym z wykorzystaniem innych narzędzi oferowanych przez Facebook. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez Facebook można znaleźć pod tym linkiem: https://pl-pl.facebook.com/help/443357099140264?helpref=about_content.

W przypadku wystąpienia uzasadnionego prawnie celu biznesowego możemy zmienić stosowane narzędzia analityczne i marketingowe. Proces ten zawsze będzie miał na względzie ochronę Twoich danych osobowych.

XIII. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

Okresowo możemy zmieniać zapisy Polityki.

W przypadku wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej Polityki powiadomimy Cię o nich w sposób wyraźny i dostosowany do okoliczności np. wysyłając Ci wiadomość e-mail. W niektórych przypadkach powiadomimy Cię z wyprzedzeniem. Dlatego też prosimy o uważne czytanie takich powiadomień.

XIV. DANE KONTAKTOWE

Dziękujemy za przeczytanie naszej Polityki Prywatności. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prosimy o kontakt z Administratorem Danych Osobowych pod adresem: zamowienia@dietific.pl.

Catering Dietificl prowadzony przez DTFC Eat Good sp. z o.o. sp. kom. jest administratorem danych dla celów związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach tej Polityki.

Dziękujemy!

Zespół Dietific

Masz apetyt na promocje?
Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do newslettera i otrzymaj smakowity rabat: 50 zł* na swoje pierwsze zamówienie. Dodatkowo otrzymasz informacje o najnowszych promocjach oraz porcję merytorycznej wiedzy od dr Krystyny Pogoń i całego zespołu Dietific!

* Rabat nalicza się dla zamówień za min. 300 zł. Zapisując się na newsletter akceptujesz regulamin

Obsługa klienta - infolinia dla klientów cateringu
Godziny obsługi
Numer konta
Podmiot odpowiedzialny
Projekt i realizacja