Sprawdź nasze porady ciesz się tym
co najlepsze w cateringu dietetycznym!
Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik
jak korzystać z cateringu dietetycznego.
Jak to działa
1
Wybierasz najlepszą dietę dla siebie. Nasz dietetyk chętnie pomoże Ci w wyborze.
2
Zamawiasz dietę zgodnie
z pasującym Ci harmonogramem
3
Wybierasz swoje menu w Panelu Klienta (dostęp do wyboru menu jest możliwy po złożeniu zamówienia)
4
My gotujemy
5
Dostarczamy jedzenie pod Twoje drzwi a dostawa odbywa się codziennie w tygodniu i w sobotę na weekend
6
Ty osiągasz swoje cele! My monitorujemy Twoje postępy
i jesteśmy zawsze dla Ciebie!
7
Zwracasz do nas
opakowania i wspólnie
dbamy o środowisko!
8
Ważne - w trakcie trwania diety korzystasz z Programu Lojalnościowego i zdobywasz dodatkowe korzyści.
Ważne terminy
Czas na złożenie zamówienia
Dzień dostawy | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | sobota | niedziela |
Do kiedy? | do 9:00 w sobotę | do 9:00 w niedzielę | do 9:00 w poniedziałek | do 9:00 we wtorek | do 9:00 w środę | do 9:00 w czwartek | do 9:00 w czwartek |
Czas na modyfikację zamówienia i diety: wybór menu, zmiana diety lub ilości posiłków, anulowanie dnia, zmiana terminu dostawy
Dzień dostawy | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | sobota | niedziela |
Do kiedy? | do 9:00 w sobotę | do 9:00 w niedzielę | do 9:00 w poniedziałek | do 9:00 we wtorek | do 9:00 w środę | do 9:00 w czwartek | do 9:00 w czwartek |
Czas na zmianę adresu w Panelu Klienta
Dzień dostawy | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | sobota | niedziela |
Do kiedy? | do 17:30 w sobotę | do 17:30 w niedzielę | do 17:30 w poniedziałek | do 17:30 we wtorek | do 17:30 w środę | do 17:30 w czwartek | do 17:30 w czwartek |
Czas na zmianę adresu z pomocą BOK
Dzień dostawy | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | sobota | niedziela |
Do kiedy? | do 14:00 w sobotę | do 12:30 w poniedziałek | do 12:30 we wtorek | do 12:30 w środę | do 12:30 w czwartek | do 12:30 w piątek | do 12:30 w piątek |
Podane terminy mogą ulec modyfikacji w przypadku świąt i dni wolnych od pracy. Zmienione terminy udostępniamy z odpowiednim wyprzedzeniem w Panelu Klienta.
Chcesz się z nami skontaktować?
Zadzwoń
+ 48 797 400 929
Poniedziałek - piątek: 6:00 - 18:00,
Sobota: 6:00 - 14:00
Napisz
zamowienia@dietific.pl
Zapytaj
Przez messenger
Jak podgrzewać posiłki?
Każde otrzymane przez Ciebie danie ma etykietę. Na tej etykiecie znajdziesz instrukcje w jakiej formie danie spożywać.
Na zimno - te dania nie wymagają podgerzwania, wystarczy je wyciągnąć na talerz i odczekać około 15-20 minut przed spożyciem, żeby podgrzały się do temperatury pokojowej. Dzięki temu będą smaczniejsze.
Na ciepło - te dania należy podgrzać przed spożyciem
Na ciepło, ale po rozdzieleniu elementów dania - niektóre dania składają się z komponentów do spożycia na ciepło (np. kasza, mięso) oraz na zimno (np. surówka). Komponenty tego dania należy rozdzielić i podgrzewać wyłącznie te do spożycia na ciepło.
Kilka przydatnych porad
Posiłki z diety pudełkowej należy przechowywać w odpowiedniej temperaturze (lodówka, 4 st.C)
Kilka przydatnych porad
Dostawa w większości wypadków odbywa się w nocy. Jeżeli przygotujesz torbę termiczną pod drzwiami, to kurier włoży do niej posiłki. Dzięki temu ich świeżość będzie zachowana do czasu jak wstaniesz i schowasz je do lodówki.
Kilka przydatnych porad
Zabierasz posiłki do pracy lub na trening? W lecie zabierz je w torbie termicznej!
Kilka przydatnych porad
Nie masz czasu zjeść wszystkich posiłków i martwisz się, że musisz któryś wyrzucić? Na szczęście dzięki wysokiej higienie przygotowywania dań zachowują one świeżość przez 48 godzin od momentu dostawy. Możesz więc przełożyć posiłek na kolejny dzień (jednocześnie możesz odjąć posiłek z któregoś z kolejnych zestawów, żeby w kolejnych dniach ilość dań wróciła do normy).
Jakie informacje
mam na etykiecie
i w Panelu Klienta?
Nie mamy przed Tobą nic do ukrycia. Dlatego na każdej etykiecie znajdziesz szczegółowy skład dania z informacją o alergenach, kaloryczność i zawartość makroskładników. W Panelu Klienta znajdziesz też specjalne tagi (np. #bez laktozy, #wegańskie), które pomogą Ci łatwo ocenić podczas wybierania menu czy dany posiłek pasuje do Twoich potrzeb.
Jak posługiwać się Panelem Klienta?
Korzystając z cateringu dietetycznego Dietific masz dostęp do Panelu Klienta,
w którym możesz dokonać wyboru menu, oceniać dania i zarządzać zamówieniem. Żeby Ci to ułatwić przygotowaliśmy dla Ciebie serię filmików
instruktażowych jak poruszać się w Panelu Klienta.
Masz apetyt na promocje?
Zapisz się do naszego newslettera!
Zapisz się do newslettera i otrzymaj smakowity rabat: 50 zł* na swoje pierwsze zamówienie. Dodatkowo otrzymasz informacje o najnowszych promocjach oraz porcję merytorycznej wiedzy od dr Krystyny Pogoń i całego zespołu Dietific!