Sprawdź nasze porady ciesz się tym
co najlepsze w cateringu dietetycznym!

Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik
jak korzystać z cateringu dietetycznego.

Jak to działa

1

Wybierasz najlepszą dietę dla siebie. Nasz dietetyk chętnie pomoże Ci w wyborze.

2

Zamawiasz dietę zgodnie 
z pasującym Ci harmonogramem

3

Wybierasz swoje menu w Panelu Klienta (dostęp do wyboru menu jest możliwy po złożeniu zamówienia)

4

My gotujemy

5

Dostarczamy jedzenie pod Twoje drzwi a dostawa odbywa się codziennie w tygodniu i w sobotę na weekend

6

Ty osiągasz swoje cele! My monitorujemy Twoje postępy 
i jesteśmy zawsze dla Ciebie!

7

Zwracasz do nas 
opakowania i wspólnie 
dbamy o środowisko!

8

Ważne - w trakcie trwania diety korzystasz z Programu Lojalnościowego i zdobywasz dodatkowe korzyści.

Ważne terminy

 

Czas na złożenie zamówienia

Dzień dostawy poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
Do kiedy? do 9:00 w sobotę do 9:00 w niedzielę do 9:00 w poniedziałek do 9:00 we wtorek do 9:00 w środę do 9:00 w czwartek do 9:00 w czwartek

 

Czas na modyfikację zamówienia i diety: wybór menu, zmiana diety lub ilości posiłków, anulowanie dnia, zmiana terminu dostawy

Dzień dostawy poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
Do kiedy? do 9:00 w sobotę do 9:00 w niedzielę do 9:00 w poniedziałek do 9:00 we wtorek do 9:00 w środę do 9:00 w czwartek do 9:00 w czwartek

 

Czas na zmianę adresu w Panelu Klienta

Dzień dostawy poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
Do kiedy? do 17:30 w sobotę do 17:30 w niedzielę do 17:30 w poniedziałek do 17:30 we wtorek do 17:30 w środę do 17:30 w czwartek do 17:30 w czwartek

 

Czas na zmianę adresu z pomocą BOK

Dzień dostawy poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
Do kiedy? do 14:00 w sobotę do 12:30 w poniedziałek do 12:30 we wtorek do 12:30 w środę do 12:30 w czwartek do 12:30 w piątek do 12:30 w piątek

 

Podane terminy mogą ulec modyfikacji w przypadku świąt i dni wolnych od pracy. Zmienione terminy udostępniamy z odpowiednim wyprzedzeniem w Panelu Klienta.

Chcesz się z nami skontaktować?

Zadzwoń

+ 48 797 400 929

Poniedziałek - piątek: 6:00 - 18:00,
Sobota: 6:00 - 14:00

Napisz

zamowienia@dietific.pl

Zapytaj

Przez messenger

Jak podgrzewać posiłki?

1

Każde otrzymane przez Ciebie danie ma etykietę. Na tej etykiecie znajdziesz instrukcje w jakiej formie danie spożywać.

2

Na zimno - te dania nie wymagają podgerzwania, wystarczy je wyciągnąć na talerz i odczekać około 15-20 minut przed spożyciem, żeby podgrzały się do temperatury pokojowej. Dzięki temu będą smaczniejsze.

3

Na ciepło - te dania należy podgrzać przed spożyciem

4

Na ciepło, ale po rozdzieleniu elementów dania - niektóre dania składają się z komponentów do spożycia na ciepło (np. kasza, mięso) oraz na zimno (np. surówka). Komponenty tego dania należy rozdzielić i podgrzewać wyłącznie te do spożycia na ciepło.

Dania na zimno

Wyciągamy danie na talerz 15-20 minut przed spożyciem. Pozwalamy mu się ogrzać do temperatury pokojowej.

W kuchence mikrofalowej

Na powierzchni folii wykonujemy kilka dzIurek widelcem. Wstawiamy danie do kuchenki (ewentualnie usuwamy wcześniej komponenty “na zimno”. 
Podgrzewamy do odpowiedniej temperatury. Dla większości dań dobrze sprawdzą się parametry 600 W przez 2 minuty.

W garnku

Danie wyciągamy z opakowania. Komponenty do podgrzewania wkładamy do garnka, dodajemy niewielką ilość wody (żeby unikąć przesuszenia) i podgrzewamy do pożądanej temperatury.

W piekarniku

Danie wyciągamy z opakowania. Komponenty do podgrzewania wkładamy do naczynia żaroodpornego, podlewamy niewielką ilością wody i zabezpieczamy je folią aluminiową lub papierem do pieczenia.

Podgrzewamy do odpowiedniej temperatury. Dla większości dań dobrze sprawdzi się 15-20 minut w 175 st.C

w urządzeniu do gotowania na parze

Danie wyciągamy z opakowania. Komponenty do podgrzewania przekładamy do koszyczka urządzenia gotującego. Podgrzewamy do odpowiedniej temperatury.

1

Kilka przydatnych porad

Posiłki z diety pudełkowej należy przechowywać w odpowiedniej temperaturze (lodówka, 4 st.C)

2

Kilka przydatnych porad

Dostawa w większości wypadków odbywa się w nocy. Jeżeli przygotujesz torbę termiczną pod drzwiami, to kurier włoży do niej posiłki. Dzięki temu ich świeżość będzie zachowana do czasu jak wstaniesz i schowasz je do lodówki.

3

Kilka przydatnych porad

Zabierasz posiłki do pracy lub na trening? W lecie zabierz je w torbie termicznej!

4

Kilka przydatnych porad

Nie masz czasu zjeść wszystkich posiłków i martwisz się, że musisz któryś wyrzucić? Na szczęście dzięki wysokiej higienie przygotowywania dań zachowują one świeżość przez 48 godzin od momentu dostawy. Możesz więc przełożyć posiłek na kolejny dzień (jednocześnie możesz odjąć posiłek z któregoś z kolejnych zestawów, żeby w kolejnych dniach ilość dań wróciła do normy).

Jakie informacje
mam na etykiecie
i w Panelu Klienta?

Nie mamy przed Tobą nic do ukrycia. Dlatego na każdej etykiecie znajdziesz szczegółowy skład dania z informacją o alergenach, kaloryczność i zawartość makroskładników. W Panelu Klienta znajdziesz też specjalne tagi (np. #bez laktozy, #wegańskie), które pomogą Ci łatwo ocenić podczas wybierania menu czy dany posiłek pasuje do Twoich potrzeb.

Jak posługiwać się Panelem Klienta?

Korzystając z cateringu dietetycznego Dietific masz dostęp do Panelu Klienta,
w którym możesz dokonać wyboru menu, oceniać dania i zarządzać zamówieniem. Żeby Ci to ułatwić przygotowaliśmy dla Ciebie serię filmików
instruktażowych jak poruszać się w Panelu Klienta.

Składanie zamowienia, wybór diety Zobacz

Dodawanie nowego adresu oraz zmiana adresu dostawy Zobacz

Wybór menu Zobacz

Zmiana wartości energetycznej diety lub rodzaju diety Zobacz

Masz apetyt na promocje?
Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do newslettera i otrzymaj smakowity rabat: 50 zł* na swoje pierwsze zamówienie. Dodatkowo otrzymasz informacje o najnowszych promocjach oraz porcję merytorycznej wiedzy od dr Krystyny Pogoń i całego zespołu Dietific!

* Rabat nalicza się dla zamówień za min. 300 zł. Zapisując się na newsletter akceptujesz regulamin

Obsługa klienta - infolinia dla klientów cateringu
Godziny obsługi
Numer konta
Podmiot odpowiedzialny
Projekt i realizacja